Warto promować firmę w Google

taka łatwa praca. Wielu przedsiębiorców nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym rezultatów, albo czemu jest coraz drożej. Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej...powszechne i staje się

Warto promować firmę w Google pozycjonowanie katowice
Krótki tekst na temat metod promocji strony w internecie, takich jak oraz o kampaniach AdWords.

Metody promocji firmy w internecie

SEO z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka łatwa praca. Wielu przedsiębiorców nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym rezultatów, albo czemu jest coraz drożej.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej...powszechne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje plusy i minusy.


SEO coraz bardziej na fali

Mam firmę, stronę www i co dalej? Czyli o tym jak wykorzystać internet w celach biznesowych. Przede wszystkim sprawdź jak radzi sobie konkurencja. Masz kilka opcji, można skorzystać ze wszystkich na raz, co powinno dać najlepszy efekt.

Po pierwsze - pozycjonowanie. Jeżeli działasz na rynku lokalnym i konkurencja nie zdążyła jeszcze docenić znaczenia wyszukiwarki Google, to nie powinno wyjść zbyt drogo. Jednak gdy słowa kluczowe mają wysoką konkurencyjność i zasięg ogólnopolski, to musisz uzbroić ię w cierpliwość bo pozycjonowanie trochę potrwa, i musisz szykować się na większy wydatek.


Social media - teoria

Media społecznościowe (ang. Social Media) ? określenie odnosi się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii, by przekształcić komunikację w interaktywny dialog.

Andreas Kaplan i Michael Haenlein definiują media społecznościowe jako ?grupę bazujących na internetowych rozwiązaniach aplikacji, które opierają się na ideologicznych i technologicznych podstawach Web 2.0, i które to umożliwiają tworzenie i wymianę wygenerowanych przez użytkowników treści?1.

Media społecznościowe to media do społecznościowych interakcji w postaci rozbudowanego zestawu narzędzi komunikacyjnych wykraczających poza dotychczasową komunikację społecznościową. Dzięki wszechobecnej dostępności i skalowalności technik komunikacyjnych, media społecznościowe diametralnie zmieniły sposób komunikacji zarówno organizacji, społeczności, jak i indywidualnych użytkowników, oraz stały się naturalnym miejscem wymiany informacji2

Media społecznościowe występują pod wieloma postaciami, między innymi spotkać je można w formie magazynów, blogów, weblogów, mikroblogów, fotoblogów, wideoblogów, wiki, podcastów, serwisów gromadzących muzykę, zdjęcia i video, rankingów oraz zakładek społecznościowych (social bookmarkingu).

Możemy wyróżnić kilka rodzajów mediów społecznościowych.

blogi i mikroblogi (np. Blip, Twitter)
społeczności kontentowe (np. YouTube, Vimeo, Wikipedia)
serwisy społecznościowe (np. Facebook, Nk.pl, Google+)
wirtualne światy gier (np. World of Warcraft)
wirtualne światy społecznościowe (np. Second Life).
Technologie zawierają między innymi: blogi, dzielenie zdjęć, vlogi (videoblogi), umieszczanie głosów w dyskusji (ang. post) na stronach profilowych, pocztę elektroniczną, wysyłanie natychmiastowych wiadomości (Twitter), rozpowszechnianie muzyki, crowdsourcing czy voice over IP. Wiele z tych serwisów można integrować za pomocą społecznościowych platform agregacyjnych.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Media_spo%C5%82eczno%C5%9Bciowe


Jak wykorzystać Facebooka do prowadzenia biznesu?

Social media to często wałkowany temat. Mówi się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o niebezpieczeństwach.

Konto na fejsie ma prawie każdy. Niewielu jednak publikuje tam treści w sposób przemyślany - zdjęcia potomków, mieszkań, aut, fotki z wyjazdów, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , itd to co umieszczamy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeżeli wysyłamy CV, bo chcemy mieć pracę, możemy być pewni, że zanim szef nas zatrudni, to przejrzy nasze konto. Czy jest się czego bać?
Jeżeli nie umieszczamy wszystkiego jak leci, nie rozdajemy lajków gdzie popadnie, to powinniśmy być bezpieczni. Ale każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie są nasze poglądy, na co wydajemy pieniądze, na jakim poziomie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są informacje prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Pamiętajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie bardzo dobrymi pracownikami, ale jeżeli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.