Pozycjonujemy w Google

nio stronach lub w linkach prowadzących do tych stron ale tylko tych, które Google przechowuje w swoim indexie. Niedawno zastanawiałem...Wyszukiwarka Google za każdym razem kiedy wpiszemy słowa kluczowe to wyświetla liczbę stron

Pozycjonujemy w Google Wyszukiwarka Google za każdym razem kiedy wpiszemy słowa kluczowe to wyświetla liczbę stron posiadających w treści podane słowa kluczowe. Oczywiście chodzi o słowa kluczowe znajdujące się na bezpośrednio stronach lub w linkach prowadzących do tych stron ale tylko tych, które Google przechowuje w swoim indexie. Niedawno zastanawiałem...Wyszukiwarka Google za każdym razem kiedy wpiszemy słowa kluczowe to wyświetla liczbę stron posiadających w treści podane słowa kluczowe. Oczywiście chodzi o słowa kluczowe znajdujące się na bezpośrednio stronach lub w linkach prowadzących do tych stron ale tylko tych, które Google przechowuje w swoim indexie.

Niedawno zastanawiałem się jak wiele z tych tysięcy a nawet milionów stron są rzeczywiście stronami z informacjami a ile z nich to tylko różnego rodzaju zaplecza i strony służce w taki czy inny sposób pozycjonowaniu lub promocji innych stron.

Najprostszy przykład takie katalogi - z definicji są to strony służące promowaniu a właściwie to linkowaniu innych stron. Z tego właśnie względu w katalogach pojawia się bardzo dużo różnych fraz. Spora część katalogów jakie istnieją gdzieś w sieci w ogóle nie jest uwzględniana w indexie i wyszukiwaniu. Stanowią śmietnik służący jedynie pozycjonowaniu.

Wyjątkiem od tego są katalogi tematyczne i regionalne. Te pierwsze służą do gromadzenia informacji o stronach z bardzo konkretnej branży, umożliwiają wyszukiwanie informacji. Natomiast katalogi regionalne pomagają w odnajdywaniu firm i instytucji w określonych miastach lub regionach.