Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

m już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. To jednak duże...SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi już wie co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się t

Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi już wie co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to także w biznesie. Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. To jednak duże...SEO okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi już wie co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. To jednak duże uproszczenie spraw - pozycjonowanie jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już tworzyć tego rodzaju analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania biznes może nie mieć racji bytu.

Temat wydaje się być wyeksploatowany. Bo definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Ale ciągle mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.