Firmowa reklama- opłacalność i kilka rad

Dodane: 04-08-2016 16:22
Firmowa reklama- opłacalność i kilka rad Odpowiednia reklama, to skuteczna reklama. Do wyboru mamy mnóstwo opcji: wizytówki, ulotki reklamowe ,albo wypożyczalnia przyczep reklamowych śląsk to w sumie tylko kilka dostępnych opcji na rozpromowanie firmy. W jaki sposób kupić najkorzystniejszy z nich?

Reklama

Reklama jest ważna w każdym biznesie, ludzie muszą wiedzieć czym zajmuje się nasza firma i jak do nas trafić. Dlatego warto zadbać o jak największą i jak najszerszą promocję marki, produktu, czy usług, na których nam zależy. Należy pamiętać, ze liczy się każdy format i kanał promocji: reklama outdoor, przyczepy reklamowe, promocja w internecie.

Każda z tych form reklamy przynosi kolejnych klientów i zwiększa świadomość marki w danym regionie.


Billboard w Wikipedii

Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej.

Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach.

Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:

billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard);
billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry;
billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry;
billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry;
billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry;
citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach;
billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze). =

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)


Dobry czy zły pomysł - reklama z nagłośnieniem

Zamówienie mobilnej reklamy z nagłośnieniem może być albo doskonałym pomysłem, który spowoduje zwiększenie zainteresowania naszą firmą, albo zadziała wręcz odwrotnie i zniechęci konsumenta do naszej firmy.

Jeżeli chcemy osiągnąć ten pierwszy skutek to warto przestrzegać kilku reguł. Po pierwsze reklama z nagłośnieniem nie może być zbyt głośna, ani za długa, bo nikt nie zdąży usłyszeć jej w całości. Należy też unikać odtwarzania reklamy dźwiękowej z samego rana oraz w miejscach, gdzie i bez tego jest głośno. Sama reklama powinna być raczej krótka i jasna oraz, co najważniejsze, wyraźna.