Artykuł o Facebook`u

Dodane: 09-09-2015 12:22
Artykuł o Facebook`u Wykorzystaj social media do tego, żeby pozyskać nowych klientów. Wejdź na lepszy poziom kontaktu z klientami, zadbaj o znaczenie twojej firmy w internecie. Chcesz wiedzieć więcej? fanpage dla firm

Dla kogo SM?

Social media jest dla wszystkich? Jest część prawdy w tym stwierdzeniu, ponieważ jeśli masz małą firmę - prowadzenie działań promocyjnych w mediach społecznościowych...może się opłacać. Jeśli masz średnią, lub dużą firmę to obecność na platformach społecznościowych będzie dobrze widziana przez klientów (zarówno obecnych, jak i potencjalnych). Jednak nie każdemu można polecić ten sposób promocji.


Można się przeliczyć

Koszty prowadzenia promocji firmy w internecie mogą być różne. Nie jest sztuką przeinwestować w tym zakresie - można wydać nawet kilka tysięcy miesięcznie, ale nie uzyskać odpowiednich rezultatów sprzedażowych. Warto uważać zwłaszcza na kwestie związane z mediami społecznościowymi - na szczęście już napompowane oczekiwania zaczynają przygasać, ale moda na firmowy fanpage kosztowała niektóre firmy zbyt dużo. Warto w to w ogóle inwestować?Warto. Ale podtawą jest dobrze dobrana strategia!


Zlecić prowadzanie firmowego konta w kanałach SM, czy zrobić to samemu?

Bardzo dobre pytanie. Warto inwestować w outsourcing promocji firmy w mediach społecznościowych, czy też może lepiej zrobić to samodzielnie? Małe firmy są zazwyczaj zarządzane w ten sposób, że właściciel robi jednocześnie kilka rzeczy - jest menadżerem, specjalistą w swojej dziedzinie, księgowym, itd. Tacy przedsiębiorcy mają naprawdę dużo na głowie, więc mogą zwyczajnie nie wygospodarować czasu na samodzielną promocję w kanałach SM. No i - mogą nie mieć pojęcia w jaki sposób to zrobić, i czy to będzie dla nich dobre rozwiązanie. W takim wypadku zdecydowanie się na skorzystanie z usługi zewnętrznej firmy może się bardzo opłacać. Wszystko zalezy od budżetu oraz od tego, co właściwie chcemy osiągnąć promując swój biznes za pomocą social media.